Lager & logistikansvarig

Stockholm

Nykvarn

Anställningsform: Fast med 6 månader provanställning

Arbetsuppgifter:

  • Hantera utleveranser och inleveranser
  • Kvalitetssäkra och följa upp leveranser/returer
  • Kvalitetssäkra och följa upp packning av order
  • Speditionsärenden – Boka frakter och skriva följesedlar
  • Hantera schemaläggning för lagerpersonal
  • Analysera och göra prognoser av lagersaldo
  • Utföra en del inköpsrelaterad verksamhet kopplade till utleveranser

Kvalifikationer:

  • B körkort samt truckutbildning
  • Erfarenhet av tidigare verksamhet som uthyrning eller likande
  • Svenska & engelska – tal & skrift

Personliga egenskaper:

  • Ansvarstagande, noggrann, serviceinriktad, kvalitetsmedveten, strukturerad och har förmågan att agera snabbt.
  • God samarbetsförmåga och god förmåga att jobba enskilt.
  • Glad och positiv och engagerad

Vi erbjuder:

  1. Spännande position i ett dynamiskt och framåtblickande internationellt företag som siktar högt.
  2. Goda möjligheter till personlig utveckling
  3. Bli del av ett socialt och professionellt inkluderade team över hela koncernen
  4. Bra pension och försäkringar
  5. Lön och förmåner efter avtal

Tidigare erfarenhet av Lager och logistik är meriterande men absolut inget krav, det viktigaste är att du är en initiativrik och målinriktad person som gillar att jobba i högt tempo och har en stark vilja att lära dig mer och vill utvecklas. Vi erbjuder en tjänst med varierande arbetsuppgifter i en mycket trevlig och informell arbetsmiljö tillsammans med professionellt duktiga och engagerade kollegor.

Vi hoppas att höra från dig som är redo för ett högt tempo och spännande utmaningar. Skriv ett par ord och bifoga ett CV till andre@hallgruppen.se.